Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем-моля помагаите!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз имам 2 решения. Карай малко по-изтъркани гуми и смени дилъра
    Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

    Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

    Comment


    • #17
      Здравеите отново колеги!Днес решихме проблема ама на половина.Понеже не можах да спа снощи станах рано и газ към Горна Кабда(селото на моя маистор).Нямаше го още и викам чакаи да вляза в хоремака да прасна едно сабаилам за отскок.Оплаках се аз на кръчмаря и от дума на разбрах че брат му на моя маистор бил механик в София на пристанището и бръмчал само на Ланчии и Алфи.Даже си отворил работилница в Горна Кабда.Оказа се че това е моя човек!До като погледне колата и каза че проблемите са няколко и директно слезе в канала и почна.Първо ми смени свещите и запалването с такова от Газка понеже и те били с 8.Сложи ми софтуер от Зил тъи като нета заби и не можа да изтегли кодеците за Газковия.Смени ауспуховия лагер и вътрешния накраиник на термостата.Запалихме и от начало хварли антифриз през генератора,но това било нормално и докато си ида на село всичко се напасна само.Всичко добре ама започна да църка само дясната църкалка.Е там вече каза че проблема идва от гадните баланс валове и няма баланс между лява и дясна църкалка.То поне лявата да беше тръгнала изобщо нямаше да го занимавам повече.За сега ще карам така и ще събирам мнения от компетентни как наи-безобидно да я оправя тая кола наи на сетне.
      Базикнах го и за втулките от Лада ама така се правело само на 156,ГТВ и Дедра турбо.
      164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
        Аз имам 2 решения. Карай малко по-изтъркани гуми и смени дилъра
        Ава ний с теб що не вземем да сменим форума... Ей тъй, профилактично, че не са знае кой брат, кой сват и кой на кумата... на сестра и... Е продухвал пръскалките!
        Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
        Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
        Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
        Alfa Romeo 146 ti

        Comment


        • #19
          Боби при мен има подобен проблем само дето моите пръскалки си работят ама пръскат на където си искат . 1-во ми бяха казали че било от гориво-въздушната смес и трябва да се ЧИПИРА . После ходих при друг и ми каза , че т'ва не било така ами трябвало да сменя маркучите на пръскалките щот видиш ли тея биле от 1.4 а пък трябвало да са от 2-ка . И каза в никакъв случай да не паля колата с тия маркучи , че щяло да стане голям проблем така казанчето правело голямо налягане и избивало в другото казанче демек разширителното . Пък тая спортната течност за чистачки , като се омешела с антифриза ставало една такава химическа реакция , че разтапяла метал . Въобще не подценявай проблема . Ще си навлечеш голяма беля на главата ако караш колата . Дано съм ти бил полезен и да решиш проблема скоро .
          sigpic
          33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
          Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

          Comment


          • #20
            Я виж къде бил купона

            Аз си мисля че проблема на боби е във протоплазмения ускорител на частици който се намира в дясно под ядреномагнитния резонантен изпарител на неотронни разредени заряди. Ако си пробвал да палиш колата на бутане на задна на баир с наклон от 34 градуса така става със тези свин спаркове това е скритозаложен проблем още на дъската при чертаенето на двигателя!!!
            И ся щото си палил на задна ускорителя на частици върти на обратно и по този начин помпичката на църкалките не пръска на вън ам пръска на вътре. Проблема може да се оправи само ако си направиш спирачките да работят по диагонал. Успех с оправянето на проблема ако имаш още въпроси пиши!!!
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #21
              Много вълнуваща тема колеги! Пуснете сега един превод на страницата към английски и ще се забавлявате още повече

              Представям си някой чужденец да влезе да чете с гугъл транслейт
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Никой на феста не можа да помогне на колегата. Даже на центъра на Хасково видяхме фонтан и едната му църкалка не работеше добре, явно проблема е "водомер" според друг колега...
                Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                Всичко добре ама започна да църка само дясната църкалка.Е там вече каза че проблема идва от гадните баланс валове и няма баланс между лява и дясна църкалка.
                Пробвай да надуеш ръчно помпата на църкалката на 1.5 бара пик и ще се оправи баланса. Ако не стане, изхвърляй я тази сегашната и търси някоя с електроника Бош мотроник, че да може да ти я ремапнат. Може да сипеш и малко компресия от тази насипната, да не вземеш от скъпите разфасовки
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                Ex: BMW E61 530 Xi

                Comment


                • #23
                  Изглежда проблема е всеобщ (алфов) и при 145 и при 147 ми се появи същото нещо. Интересното даже, е че не само лява и дясна църкалка а и самите църкалчета в тях не църкат равномерно или въобще църка само едното от тях. Не знам ако ги вържа за турбината дали ще се оправи проблема (при 147 турбопечката) а за свинспарка нямам идея. Колеги моля, помагайте.
                  Alfa Romeo 145 1.6 TS '99 facelift
                  Alfa Romeo 147 1.9 jtd '05 facelift
                  Камион 2,4 jtdm Q4

                  Comment


                  • #24
                    Проблема с църкалките е стандартен при 166 и причината е изпуснали задни амортисьори в комбинация с газова бутилка, която тежи отзад и променя баланса на автомобила. А всички знаем че те пръскат само когато автомобила е в перфектно хоризонтално положение.
                    Сега понеже са скъпи амортисьорите втора употреба най-добре е да пълниш по-малко газовата и така ще се оправи.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      виж ко ... ако нищо от написаното до тук не помогне . Измиваш я със светена вода 2 пъти и сменяш свещите с такива от черквата след което слагаш малко повечко тамян в резервоара и си готов . ама това трябва го прайш 2-3 пъти седмично иначе файда няма
                      sigpic
                      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                      Comment


                      • #26
                        Боби според мен проблема ти е в кардана.Не е балансиран и бие,от там разбива тампона на задното гърне и от там не може да се разпредели налягането на двете пръскалки.Погледни и там.
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment


                        • #27
                          Значи това е дефект и при някой модели на Ферари и Ламборджини ето ти линк как се оправя http://vbox7.com/play:d446d80ef9
                          Опел Кадет GSI
                          166 2,4 JTD
                          ако мислиш че е здрава дай та тествам

                          Comment


                          • #28
                            Ето го решението на проблуема колега, в клипа е показано ма ремонта трее да е в хола иначе нестаа
                            http://vbox7.com/play:393a0343c3
                            EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                            Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                            Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                            Comment


                            • #29
                              Така, понеже има развитие по въпроса и мога да помогна на колегата, ще разкажа, как реших въпроса при мен.
                              Вчера отново ми светна лампата за грешка в блока за управление на църкалките (Windscreen washers control unit). Проблем се оказа добре познатото реле HM324 в блока. Както ме посъветва колега от форума на Лично съобщение, моментално ъпдейтнах софтуера на подгрева на задния прозорец и смених жилата на ръчната спирачка. Оказа се обаче, че по тоя начин раздатъчната кутия има значителен овърспин и ми забива мап-сензора в картера. Веднага смених маслото с М10-Д и заспа като айдук в празна къща. Сега климатика духа само топло и тръгвам на трета, но прозореца се мие сам, понеже му присадих датчик за зацапване на предния джам и вече е свети като пода в някоя аптека.
                              П.С Забравих да кажа, че датчика е присадка от корекомска LADA 1500 S, с черен покрив и пердета на задните джамове!
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment


                              • #30
                                Ако някой с някакви технически познания прочете темата, ще си помисли едно от следните 2 неща:

                                1 - Алфа Ромео е космическа технология.

                                2 - Притежателите на Алфи са тотално изперкали.

                                ......или и двете заедно.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X